Tjohooo



Har fått lite påtryckningar från lite varstans att det är dags att uppdatera bloggen. Kanske är lite sant ändå.. Ehhuuum...
Är nu inne på min fjärde vecka på bredbandsbolaget och det går väl helt okej. Än så är det många frågetecken men det ska väl bli bättre med tiden. Just nu jobbar jag kväll vilket innebär att jag börjar 12.45 och jobbar till 21.30. Tungt. Men man får ju betalt :) Så sjuuukt mycket tekniskt det har varit att ta in, har lärt mig så otroligt mycket under dessa veckor så nu gäller det väl bara att börja förvalta kunskaperna praktiskt när jag ska hjälpa kunder. Oh well.

Det finns rätt mkt som har hänt sen sist jag skrev. Bl.a håller jag och Berra på och leta lägenhet här i Umeå. Imorrn ska vi faktiskt och kolla på en 3a på Haga, så vi får se hur den känns. Sen firade jag och Berra 2 år för 2 veckor sedan. Skål på oss! Och till helgen ska jag åt Piiit för att hälsa på morsfars och hjälpa till på Lijda Live. Juste, sen har ju Berra klippt sig! Se så tjusig han blev :) Världens bästa Anna Sidenmark genomförde förvandlingen!


Seeeeen vet jag inte vad mer som kan sägas? På fredag ska vi på Klungan, tjoho! Och direkt efter det sätter vi oss i bilen och åker upp till Piteå.
Det blev en liten speeedy update. Hoppas ni har överseende, det är ju bara en blogg för fan.





Kommentarer
Postat av: mami o klara

Vem är den snyggingen?

2011-02-03 @ 17:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0