Sjukling






Björn är så snäll och passar upp mig så bra nu när jag är sjuk... Duktig kille.

Jag har varit sjuk de senaste dagarna. Halsont, feber och varit utan röst också. Gör så attans ont att hosta idag. Jag fäller tårar för det är så synd om mig, kan inte ni också göra det för min skull? Det skulle nog kännas bättre faktiskt.
Sakta börjar rösten komma tillbaka iaf. Är så sjukt trött hela tiden, har sovit jättemycket senaste dagarna. Jag vill bli frisk pronto!

Vet inte vad jag ska skriva riktigt förutom att klaga och gnälla över hur synd det är om mig. Har fullt upp i livet så jag hinner inte med att blogga direkt. Som min trogna lilla sköna läsar-skara kanske märkt?
Hinner inte med de saker jag verkligen vill göra. Orken finns inte där när jag väl har tid och utrymme till skojsiga saker. Himlarns att man ska måsta gå å bli vuxen!
Men jobb är väl bra också å ena sidan.. Idag till exempel är min andra dag hemma från jobbet och jag har betalt för att vara hemma...(?) vad hende?

Jag och Berra har för övrigt fått läggan på hagmarksvägen nu! Yey! Så helgen den 4 mars blire nog inflyttning!
Glad Alla Hjärtans Dag! Jag kom på att jag har ju fått en blomma av Berra, en himla fin rosbuske! Men inte tusan har jag köpt något tillbaka till honom. Dålig flickvän.


Kommentarer
Postat av: mami o klara

Krya på dig <3! Du har ju prima honung att kurera dig med! Är den slut så är Ingefära rena penecillinkuren. Kramar

2011-02-14 @ 19:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0