Söndagskvällen

Båda igår och idag har varit ganska fullspäckade dagar. Så jag är rätt trött just nu, somnade vid 7 på soffan och vaknade vid halv tio igen när filmen på 3an börjat. Faktiskt en chickflick-film som jag inte sett (!?).

Nåväl, igår åkte jag till stan vid tolvtiden efter en skön förmiddag i sängen. Väl i stan strosade jag omkring, träffade Mattias och Stina en snabbis, anslöt mig sedan till Annas shoppingtåg som gick på högvarv. Eller vi hade nog båda varsitt tåg faktiskt. Jaja, om ni inte förstår vad jag menar så handlade vi rätt frekvent. Roligt :) Erika kom efter ett tag också och senare gick vi på bio tillsammans och såg SATC 2. Jag tyckte den var helt okej, rätt bra. Men jag har ju tittat mycket på denna serie så jag tror som att detta bidrog en del. Efter det cyklade jag hem till Ålidhooden och gick på Ica för att handla förnödenheter inför idag.

Idag har jag varit på Bettnässand och spelat en beachturnering hela dagen. Otroligt vad jag bränt mig i pannan och på fotbladen och anklarna. Jag känner mig riktigt tjusig. Nejmen, det gick inte så bra för mig eller Susanna men vi hade ju inte räknat med det heller. Vi hade riktigt roligt och vi nådda vårt mål - över 10 poäng i sista sätt och vi kom faktiskt till 14! :) Vi ser fram emot fler turneringar i sommar!
Imorgon blir det träning på förmiddagen, sedan blir det introduktion på mitt jobb.
Jag slänger upp lite bilder från i torsdags när jag var och fikade med Lotta och Anna..










Kommentarer
Postat av: Lotta

Jo den med creme fraiche och keso blev godare! Bättre smak liksom. Det andra smaka mer.. hm, konstigt?

oopsies, vad är det? Jag gjorde lchf-limpa :P



Fan va kung du är Fanny! Ringer ikväll och hör om igår. Puss

2010-06-07 @ 15:29:41
URL: http://lottadahlberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Kul att du gått och blivit med blogg! jippi till folket! :)

2010-06-07 @ 20:59:31
Postat av: BillyBookCase - Fanny

Lotta - Oopsies är lite mer ett frukostbröd kanske och består av ägg och philadelphiaost. Smakar lite som en omelett men är mer fluffig.



Anna - Japp, vi får som sagt se hur det går nu med uppdateringarna.

2010-06-07 @ 22:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0